Mammas födelsedag

Hejsan!
 
Vet inte vart jag ska börja någonstans...
Men var astrött i morse när jag skulle gå upp, så jag valde att sova vidare. Vaknade kl. 11, duschade och gick till affären. Kom hem och käkade lunch och sedan så började jag med mammas födelsedagstårta SOM BLEV EN KATASTROF. Hon önskade sig en marängtårta... vi har provbakat den förr och då gick det bra och den blev god. Men idag blev det en total katastrof trots att jag bakade om den två gånger, vad gör jag för fel?! Ååh, vet inte hur många damputbrott jag har fått idag. Och inte kan jag baka något annat heller eftersom ägg och socker är slut - suck!
 
Aja, men det är väl ändå tanken som räknas, eller..?
 
Hoppas hon blir glad för min och Karis present, hon ska ju få V.I.P.-biljett till Scorpions! :D
Sen har jag köpt en fin blombukett till henne också, det kanske väger upp mer än en tårta som ser ut som ett bombnedslag och som kanske till och med inte är färdiggräddad? xD LOL!
 
Ha en bra dag alla!
Resten utav kvällen blir chill med mamma, Kari och Brorsan + Tina.
Resten utav veckan blir det hårdplugg! Men ska väl lyckas klämma in en träff med Cissi också. :)
 
 
ps, halloweenfesten var rolig, födelsedagsfesten var grym i helgen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0