Senaste

Hejsan!
 
Har inte skrivit på ett tag då jag faktiskt inte sitter på datorn så jättemycket nu förtiden.
 
Snabb resumé på lite grejer som hänt:
 
- Har inte fått tillbaka min iPhone eftersom MediaMarkt påstår att de inte har fått in iPhones på över 1 månad, tycker jag låter konstigt?! Så på fredag ska jag och mamma gå till försäkringsbolaget IGEN.
- Cissi Scott har fyllt 20 år den 16/11och körde en tjejkväll som slutade inne på Heartbreak, det var kul!
- Jag har haft muntlig examination i psykiatri och fick alla rätt, dock var den mycket enkel.
- Jenny Eriksson har fyllt 30 år, då blev det fika och fest, det var en trevlig lördagskväll den 24/11.
 
...ja, det var väl de största sakerna som hänt. Har jättemycket i skolan för tillfälligt också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0