Hatar vissa människor

I fredags blev min mobil stulen. Skitkul...
Den blev det inne på Heartbreak, något äckel tog den ur min väska. Så jävla #!!!!!?!?!?!"#!!!
Så nu har jag ingen mobil, har inte ens kvar mitt nummer eftersom jag spärrat det.
 
Bara så ni vet liksom.
Hade min iphone 4s i exakt 2 veckor, kul kul!
 
Har jag tur så får jag ut en på hemförsäkringen, men självrisken går på 1500kr då.. JAG DÖÖÖÖÖÖÖR.
Gjorde av med över 2000kr förra veckan på nödvändiga saker som inte är roligt att köpa men som man måste ha för att leva. Har ingen lust att lägga 1500kr på de också. ÅH. Men man kan ju inte leva utan en telefon, tyvärr.
 
JÄVLA IDOT ATT SNO EN IPHONE FÖRRESTEN.
HAR SPÄRRAT TELEFONEN MED ETT SÅNT DÄR IMEI-NUMMER. FUCK U!
 
 
 
För övrigt så var kvällen bra med tjejerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0