Reeeeegn...

Hejsan!
 
Träffade aldrig Cissi igår så det får bli idag. Hon är nog på väg hit nu. :)
Hon skulle jobba i eftermiddag så hon blir väl bara här nån timme. Med det är ju alltid nåt! ^^ Hon sa att hon frivilligt vela ta en promenad till mig i detta regnväder, haha! :P
 
Försöker nöta in alla 60 prover i huvudet, suuuck! Jag menar, vi har ju liiiiiiite mer att lära oss till tentan om man säger så.
Annars blir det nog mest TV ikväll eftersom det är heldag på HiG imorgon och efter det ska Soffan klippa mig och Elene, åh, hon är snäll hon som tar sig tid och orkar <3
 
Nu är det mindre än 2 veckor kvar till rockklassikerkryssningen 2012! Ska bli så sjukt roligt! :D
 
Går i skolan tis-ons, sen efter det måste jag nog isolera mig med all denna tenta-skit. Mycket som ska läras in, men för det mesta är det proverna som sabbar hela skiten. Medicinerna är inte heller så roliga att lära sig in.
 
Sorry om jag kommer vara lite off från bloggen nu på ett tag, men ni vet ju vad det beror på iså fall! Jag vill hellre skriva en uppsats än att ha en stor tenta. : /
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0