Sista minuten?

Hejsan!
 
Idag i skolan satt jag och Elene och snackade.
Vi kollade på schemat och insåg att vi hade en vääääldigt lång period som vi var "lediga" från skolan. Ca 2 veckor. Elene sa helt spontant "Då skulle man ju kunna åka utomlands!" och jag tittade på henne och log. "Ska vi göra det då?" sa jag. Elene svarade "Ja, varför inte? En sista minuten kanske!"
 
Haha, så nu kanske vi ska åka utomland också. :)
Men vi får se så att man inte behöver plugga jättemycket där då vi är ledig från skolan. Om inte annat kan vi plugga ihjäl oss bara för att få åka utomlands i en vecka också! HOPPAS!
 
Jag återkommer om det blir av. Men fan vad kul det skulle vara! :)
 
 
Utgifter... utgifter... utgifter... Min plånbok gråter. Men va fan,
man är bara ung en gång i livet och då ska man LEVA LIVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0