Skola och sånt..

Hejsan!
 
Lördags:
Suttit och pratat med polisen hela dagen, eller kanske inte... känns som så. Kunna inte sova på natten så var rätt så seg på lördagen. Och handikappad utan telefon.
På kvällen kom i alla fall Jenny förbi, Cissi kunna inte eftersom hon fick rycka in och jobba. Men jag och Jenny kollade på TV och film och åt chips, dip och drack cola. :) Perfekt lördag när man är nedstämd!
 
Söndag:
Städade på farbrors företag och fick reda på att han och hans sambo ska gifta sig den 15 juni! :) Grattis!! <3 Gulligt!
Sen blev det bara att softa hemma med mamma på kvällen. Var rätt trött efter denna omtumlande helg, var ju typ vaken hela fredagen...
 
Måndag:
Skola hela dagen lååång. Segt. Bara hem och slappa sen.
 
Tisdag, idag:
Skola hela dagen idag också. Fast vi slutade kl. 14 men jag och Elene satt kvar och pluggade till ca. kl. 16.15. :P Vi skrev om Tyeroideas sjukdomar samt om Diabetes typ-1 och typ.2. Båda jag och Elene har studiebesök/fältstudie imorgon. Hon har typ-1 och jag typ-2 som vi ska gå på. Haha.. :P Skönt att få det där gjort i alla fall, nu är det bara onkologin kvar sen är det tentaplugg som gäller. För om 2,5 veckor smäller det.
När jag kom hem firade vi mamma och Kari 8 år <3 Dock var det igår egentligen men då var Kari upptagna (män....).
Idag blir det bara att ta det lugnt eftersom jag ska upp tidigt imorgon också.
 
Veckan för övrigt:
Onsdag: studiebesök mellan kl. 9.00-12.00 , hälsa på mormor på eftermiddagen.
Torsdag: åka in tidigt till skolan för att plugga med Elene, föreläsning på eftermiddagen.
Fredag: ev. plugga på bibblan med Elene om vi inte blev klar. Inga planer för kvällen!
Lördag: FEST
Söndag: Bakis och städdag...
 
OBS: Borde få en telefon och nytt nummer senast nästa vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0