Åh de regnar och regnar....

"....himlen är grå. Men inom mig, där är känslan blå.
Blå som dina ögon. Blå som din tro är...!"
 
Kom att tänka på denna Lasse Stefanz låt nu när det har regnat exakt hela dagen.
Igår när jag gick och la mig somnade jag på en gång, och inatt har jag sovit ca. 10 timmar. Hur skönt som helst. Dock inte så roligt att vakna till regnvädret.
Tog bussen ner till stan och mötte upp Elene vid bibblan kl. 11.15. Där satt vi tills klockan blev 16... uscha. Tur nog så kom mamma och hämtade mig.
 
När jag kom hem slappade jag bara framför TVn och har inte gjort något speciellt sedan dess.
Sökte nyss vårkurser till högskolan och så anmälde jag mig till tentan som är om exakt en månad.
 
Imorgon ska vi fortsätta att plugga på bibblan, fast klinisk kemi. Suck!
Sen imorgon kväll blir det i alla fall hudvårdsparty hemma hos Jessica, trevligt! :)
Btw, imorgon fyller vår kära Hanna-Panna 20 år också. :)
 


God natt!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0