Äntligen freeeedag!

Hejsan!
 
Började dagen med ett fantastiskt seminarium med en lärare som var toppenbra och förtjänar massor utav "dagens ros"!!!! Inte bara att han är duktig på att förklara, intressant och har erfarenhet - utan också för att han får ens gråa regniga dag att bli lite bättre!
Inte varje dag man lämnar skolan med ett skratt och vill tillbaka. :)
 
När jag kom hem satt jag på rockklassiker och fick ett rus och städade hela köket, en surprise för mamma när hon kom hem. Bra att man kan sprida glädje med sådana små saker.
 
Sen gick jag och la mig och vilade, dock var jag inte så trött. Men anledningen till det är för att jag ska hämta brorsan och hans tjej Tina senare inatt.
HJÄLP! Jag som inte har kört bil sedan nyårsafton. xD Äh, kommer nog gå bra. Och eftersom jag ska åka på natten kan jag köra sakta utan att någon blir sur. Är så jävla rädd för att något djur ska komma *peppar peppar*.
 
I alla fall så tänker jag börja denna fredagskväll med en dusch, äta god mat och sedan hoppa i myspyskläderna för att bara softa framför TVn med mamma och Kari tills brorsan ringer inatt någon gång.
 
HA EN TREVLIG FREDAG!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0