Fredag

Hejsan!
 
Igår efter skolan åkte jag och Elene nästan direkt hem till Cissi. Där fikade vi och snackade en stund innan Jenny L frågade om vi ville komma ut och leka med henne och Eddie (hennes son) i lekparken. Så vi gjorde det, och det var trevligt. Sedan käkade vi på barrsätra pizzeria. Efter det gick jag, Cissi och Elene hem till Cissi och slappade. Så åkte jag och Elene hem runt halv åtta på kvällen. Blev en lång dag så man var rätt så trött. :)
 
Idag har jag bara slappat, skönt med fredag och vara ledig!
Ska hem till pappa senare och äta, sen får vi se vad denna helg har att erbjuda. Blir nog INGET festande för känner mig fortfarande sliten efter förra helgen, haha..! Men ser ut som det kan bli mer festligheter nästa helg så är nog bäst att ta det lugnt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0