Handla online

Hejsan!
 
Jag kan varmt rekommendera att handla på Kicks.se!
Fick hem min parfym igår plus lite andra grejer som jag hade beställt. I paketet som levererades snabbt och fraktfritt hem till brevlådan fick jag med provprodukter! Så nu är jag helt besatt i Mexx nya parfym "Pure Woman", lite roligt va? Haha... Har använt den hela dagen idag istället för min nya. Haha. Sen fick jag ett till provrör på en annan parfym som inte föll mig i smaken direkt - men snällt att de skickade ut provprodukter, de vet väl att sånna kunder som jag handlar snart inom kort då! xD
Jag är beroende av parfymer <3 Har ingen aning om hur många jag har faktiskt..
 
Idag har jag bara tagit det lugnt. Vilat och laddat upp för två kommande heldagar på HiG nu!
ÄNTLIGEN ska vi börja läsa om sjukdomar! Intressant tycker de flesta i klassen i alla fall så detta kommer nog bli roligt! Hoppas på bra lärare i de olika ämnena också. Dock sa Elene att vi skulle ha hjärt-läkaren imorgon, hon var lite si-och-sådär när vi hade henne förra året.
 
Imorgon kvar, sen är det fredag och ännu en helg att längta till <3 :) haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0