Inflyttningsfest!

Hejsan!
 
Idag blir det inflyttningsfest i Cissis nya lägenhet på 7:de våningen med ballkong, den du!
Senare ikväll blir det utgång, förhoppningsvis i Gävle på Heartbreak/Slick City!
 
Snart åker mamma och Kari till Forsbacka och då ska jag höja partymusiken och börja ladda och tagga inför ikväll! Jag är så jävla sugen! Sist jag festade var innan jag åkte till Turkiet, så var ju någon vecka sedan.
Blir nog att eventuellt köra på denna frisyr, möjligtvis klänningen också:

Tar ju en liten stund att göra denna frisyr på sig själv.
- Tvätta håret
- Ha i mouse i det blöta håret, borta ut det
- Föna håret tills det är riktigt, riktigt torrt!
- Fixa luggen, tupera till den lagom "boll" såsom du vill ha det
- Dags att börja locka igenom HELA håret! Jag använder mig av en plattång.
- Tupera håret på bägge sidorna så du kan sätta upp håret och fästa hårspännen på varsin sida (se bild).
- Använd mycket hårprodukter! Jag använder mig dock endast av Bobby's hårspray när jag gör denna frisyr.
 
Hoppas ni alla andra får en trevlig lördag!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0