Lördag

Hejsan!
 
Efter två heldagar på HiG med mycket föreläsningar är det faktiskt skönt att det är helg och att man får lite annat att tänka på - fast man går runt och tänker att man har/kommer få alla sjukdomar. Haha...
 
Sofie Eriksson taggade mig i ett inlägg på Facebook idag och skrev typ: "W.A.S.P. på radion och jag blir 14 år igen, minns du Linda?" ... haha, märks att det var ett tag sedan jag träffade Sofie. W.A.S.P. är fortfarande mitt favoritband och har varit det sedan jag var 14 år. Jag lyssnar på W.A.S.P. typ varje dag, och jag ska för andra gången i mitt liv åka på deras konsert den 26 oktober. Betyder detta att jag inte har växt upp sedan jag var 14 år? Jag kan fortfarande gå och sjunga "B.A.D. = BAD! , makes your mammy and daddy sad!" eller "I FUCK LIKE A BEAST!" eller varför inte sjunga min favoritlåt av de alla: Wild child.
Åh, jag älskar W.A.S.P., dom har gjort så mycket bra låtar! Skulle kunna skriva upp hur många bra låtar som helst. Laddade Elenes USB-minne med (enligt mig) bra W.A.S.P. låtar och det var nog mellan 30-40 st! Haha. Är så sjukt taggad till rockklassikerkryssningen med Elene i slutet av oktober! ROCK 'N ROLL!!!
 
Idag var det meningen att jag och Elene skulle dra en förfest här i Sandviken för att sedan dra in till Heartbreak och möta upp Cissi, Andreas och hans vänner. Men så blev inte planen för denna kväll, Elene blev medbjuden på en möhippa istället eftersom hon ska på bröllop nästa helg. Suck! Men roligt för henne.
Får se vad man ska göra denna afton, är lite trött och sliten ändå känner jag. Men det är väl som vanligt det också... haha. Äh, nåt hittar jag väl alltid på att göra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0