Ny telefon!

 
Hejsan!
 
När klockan var efter kl. 17 idag tror jag dog min Nokia Lumia... Lite snopet eftersom jag bara skulle läsa ett sms så dog telefonen och var livlös trots fullt batteri. Som ni vet får man ju panik när man inte har en fungerande telefon. Jag ringde först till mamma med hemtelefonen och bad henne brorsan ringa hem till mig. Brorsan i sin tur visste inte hur man fixar en sådan telefon eftersom batteriet är inbyggt. Jag ringde vidare till pappa och efter 10 minuter satt vi i bilen in till Valbo Köpcentrum/Media Markt och med mig hem fick jag:
 
En vit iPhone 4S.
 
Herregud, jag har ju garanti kvar på min Nokia som jag köpte i Februari. Men pappsen vet att det är inte roligt att vänta på sin telefon och använda en gammal så länge. Samtidigt vet väl pappa vad som är poppis bland ungdomarna nu förtiden. Dock trivdes jag med min Nokia. Menmen... nu är jag med i iPhone-klubben xD LOL! Eftersom det inte finns rosa iPhones så fick jag ett rosa stötskal av pappa med, tack <3
 
Min "gammla" telefon ska jag lämna in och laga för att sedan sälja. Intresserad av en rosa Nokia Lumia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0