Stulna biffar och förlorade kyssar

Hejsan...
 
Idag är det en såndär dag då det har regnat, varit kallt och blåst iskallt. Hösten är här.
Snart har jag varit singel i 2 år, och det gör så förbannat ont att få veta att en vän gjort slut med sin kille idag och går igenom samma process som jag gjorde för 2 år sedan. Jag vet själv hur tufft det är, som så många andra också gör. Men då vet ni vilket känsla jag pratar om. Usch, ryser i hela mig. Ingen människa förtjänar att få sitt hjärta krossat - men några gånger i livet händer även det på naturliga vägar också.
 
Helst av allt vill man förbli singel hela livet så man slipper den där plågan om det skulle ta slut om man själv är förälskad i personen. Men å andra sidan, vad är det för liv att vara singel livet ut?
Jag får väl ta och skärpa mig och sluta avvisa killar som jag blivit expert på. När vet man om man är mogen för ett förhållande igen? Hur känns det då? Jag menar, kär kan man ju vara i en människa, men hur vet man om man vill gå in i ett förhållande? Hur vinner man över rädslan för ett förhållande?
Detta är kanske något jag måste ta en funderare över. Vem vet, snart kanske han står där.
 
Bästa tipsen när du blivit dumpad (som jag kan komma på):
- Lyssna på musik!
- Träffa massor av vänner!
- Gör det DU vill
- Pyssla om dig mer
- Sitt aldrig själv, håll dig sysselsatt (hobby el. skola/plugg) <-- hjälper att hålla tankarna borta!
- Köp något som du verkligen vill ha
 
Hur som helst är det fredag idag, jag är singel och 20 år, stolt som fan! Haha.. Man måste peppa sig själv, viktigt! Ska hem till Jenny senare för att umgås med henne, Lars, Jenny L och Cissi :) KUL!
Imorgon blir det inflyttningsfest hos Cissi också, great!
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0