Julbord

Hejsan!
 
Idag är det dags för julbord med jobbet, det blir samma ställe som förra året: Robin Hood i Forsbacka. Grymt bra och mysigt!
Efter julbordet så får vi se om det öser ner med snö eller inte, hoppas att det inte gör det och att Rickard inte ska jobba allt för mycket i helgen för iså fall tar jag bilen ut till honom i Mehedeby <3
 
Hade tänkt åka till affären nu och införskaffa fläskfilé, men har så dålig fantasi... vad ska man ha till? Äh, jag köper väl och gör engen klyftpotatis, sås och kanske sparris. ;) haha... Visst ja, pepparkaksdeg ska jag köpa med mig också. Det är ju ändå andra advent på söndag så någon gång måste man väl julbaka <3 ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0