Första dagen på sommarjobbet - check!

Hejsan!

Idag var det första dagen på sommarjobbet. Jag är på samma äldreboende som jag varit på nu i två år i rad. Men nu är jag tillbaka på våning 3-4 som jag var sommaren 2011, det har kommit en hel del nya pensionärer som jag inte känner. Så kändes lite segt att INTE få någon intro. Nu ska man kunna allting när man kommer dit, visst det är väl inte så svårt men alla ska ju ha sina små viktiga detaljer som man lätt glömmer bort.

Hur som helst så gick det bra. Men jag tror inte det kommer bli som sommaren 2011 då jag träffade min vän Jenny E och jag tror inte det kommer bli lika roligt som förra året uppe på vån 7-8.
Men jobbar bara fram till den 16/8, och sen blir det eventuellt Mallorca! Keep holding on!



Så här glad känner jag mig inombords ;D


Ikväll kanske jag ska träffa Cissi, det beror på om hon hinner. Hon hade lite saker att ta itu med, sen skulle hon upp tidigt och jobba imorgon. En nackdel med att man själv sommarjobbar och har sommarjobbande vänner när man själv är ledig! Haha...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0