Förkyld!

Hejsan!
 
Usch, jag har blivit jätteförkyld!
Ont i halsen, hosta, nyser, snorig/täppt, ont i kroppen och huvudet + den förbannade tröttheten!
Ibland saknar jag grundskolan/gymnasiet då man kunde vara sjuk utan att man missade en hel evighet i skolan. Nu har vi praktik minst 30h/vecka så det är tight. Plus att vi har en massa skituppgifter som måste göras efter praktiktid!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ska ha min redovisning på praktikplatsen på torsdag förmiddag i alla fall. Den kommer att handla om nutrition och munhälsa. Den ska redovisas för omsorgspersonalen. Har ingen lust men man måste ju..
 
Idag satt jag i alla fall min första suprapubiskateter, det var lättare än vad jag hade förväntat mig. Hoppas alla i framtiden får en suprapubis istället för en vanlig KAD! ^^
 
Nä, nu ska jag fortsätta och snora och plugga. Sen blir det mat, Farmen och eventuellt Familjen Annorlunda... sen måste jag nog sova. Det tar på krafterna att vara sjuk!

 

Varför kan jag inte få vara pigg och frisk?! Har varit förkyld så förbannat länge nu... Hatar att vara snorig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0