Alla hjärtans dag

Hejsan!

Så var det dags för min och Rickards alla hjärtans dag tillsammans.
Idag är det fredagen den 14 februari. Egentligen tycker jag att alla hjärtans dag borde vara HELA ÅRET runt. Varför ska man bara visa extra mycket kärlek på denna dag? Löjligt egentligen.
Men bara för att jag tycker om min Rickard så mycket så har jag skrivit ett alla hjärtans dag kort, och det var väldigt länge sedan jag gjorde något sådant!

Här i kortet som Rickard ska få:
 
Rickard har önskat sig ett kärleksbrev förut så då tänkte jag att det var perfekt att köpa ett stort kort och skriva lite hur jag känner för honom i det. Sen så tänkte jag att en biodejt nu i helgen eller framöver kan vara en bra och lagom present att ge bort. :) Skylten som det står "Kärlek" på som hänger i mitten av kortet har jag satt dit själv. Det var inga problem och blev snyggt som bara den! Allt sitter i detaljerna!!! ;)
 
Så vi får se vad som händer mer under denna dag.
Jag och Rickard kanske lagar ihop en fin kärleksmiddag, jag har ju kvar oxfilé i frysen sedan nyår. Aja, vem vet. Hur som helst ska jag ha en bra dag!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0