Äntligen fredag!

Hejsan!
 
Idag är det fredag och det känns så otroligt bra!
För idag kommer min sötnos!
 
Igår kväll träffade jag Erik, det var ett tag sedan.
Vi spelade lite spel, tittade på Existenz och sen tittade vi på en kass skräckfilm.
 
Idag vaknade jag efter att ha få sovit ut, och det var så skönt!!!
Efter kl. 14 åkte jag och mamma och hälsade på mormor. Jag köpte med mig smörgåstårta och bjöd på eftersom det är våran namnsdag idag, Maria.
Nu har jag precis hängt lite tvätt. Satt mig framför datorn för att pusta ut lite. Ska om en liten stund börja fixa till mig inför kvällen. Rickard kommer hit, sen ska vi vidare till Elene och Timmy på middag och lite go-dricka innan vi avslutar kvällen på Mulligans! :) Mysigt!
 
Har längtat efter Rickard nu så han ska få en STOR kram när han kommer!
 
Imorgon ska vi eventuellt på Speed Weekend i Årsunda, värdret har ju inte varit det bästa så man vill ju helst inte gå ut på isen...
 
Ha en bra helg alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0