Kirurgen eller Ortopeden?

Hejsan!
 
Arbetsintervjuerna idag gick strålande bra! Både kirurgen och ortopeden ville ha mig!
Jag kommer att få jobba hela sommaren fram tills nästa vår (2015), är ett långtidsvikariat på båda avdelningarna, och båda avdelningarna har stora möjligheter till att man får fortsätta efter vikariatet om man har skött sig och trivs på stället.
 
Låter ju toppen! Båda avdelningarna har ju sina för och nackdelar.
Så nu kommer jag sitta och grubbla lite över helgen på hur jag kommer att välja.
 
För er som fortfarande inte vet så läser jag mitt sista år (termin 6/6) till sjuksköterska på högskolan i Gävle. Just nu är jag i full gång med att söka jobb inför sommaren och helst av allt vill jag ju ha en anställning!
 
Fortsättning följer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0