Måndag

Hej!
 
Idag vaknade jag upp bredvid Rickard.
Vi åt våfflor och sedan var han tvungen att åka till jobbet så jag åkte hem.
 
Nu har jag fixat fram lite papper inför jobbintervjun som jag kommer ha nu i veckan.
Ska på intervju för sommarvikariat som sjuksköterska på sjukhuset i Gävle, spännande!
 
Och nu (samtidigt som jag bloggar) håller jag på att söka studiebidrag från Göranssonska stiftelserna. Vi på högskolan i Gävle som bor i Sandviken kan ansöka om bidrag varje termin, och vi brukar få ca. 4800kr.
 
Efter jag gjort allt detta ska jag ta och göra iordning lite fika och sedan titta på lite repriser på paly-tv.
Missade ju Fångarna på fortet och postkodmiljonären i helgen! ^^ Sen har jag lite andra program som jag ligger efter med.
 
Men hörrni!
Missa in Morgan och Ola-Conny på kanal 5 kl. 20 ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0