Min dag

Hejsan!

Började dagen med att åka in till Gävle på jobbintervju. Jag tror det gick bra, var min första riktiga jobbintervju. Rekryteraren på landstinget sa att hon skulle höra av sig inom två veckor och att det var bra om jag var beredd med telefonen under denna period. Sen så sa hon att nästa gång blir det en träff/intervju ihop med chefen där jag kommer att hamna iså fall. Så det låter lovande, och spännande!
Jag kan inte förstå att jag snart är färdigutbildad sjuksköterska!

Efter intervjun plockade Elene upp mig i Gävle. Vi åkte och köpte fika och sedan blev det resultatskrivning på C-uppsatsen.

Så imorgon fortsätter vi med C-uppsatsen. Tänkte försöka sova nu så man är pigg tills dess. 

God natt! :)

Drack chailatte nu på kvällen, gott gott!

Blir att bläddra lite i denna bok innan jag somnar.

Söt bild från Facebook :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0