Mysig söndag <3

Hejsan!

Gårdagen var sjukt rolig med mina vänner!
Vi sjöng karaoke hela kvällen lång, och fulla blev vi nog allesammans. Riktigt roligt hade vi!
Tyvärr så brände jag mig på armen med strykjärnet när jag strök min fina skjorta, fast den blev förstörd då jag fick min andra brännskada för kvällen på bröstet av min kusins cigarett... Var en olyckshändelse, men fy fan vad ont det gjorde! Var skönt att Eva-Marie kunde skjutsa hem oss för jag däckade på en gång kan jag lova. Men en lyckad kväll, helt klart!!!!

Idag när jag vaknade mådde jag som jag förtjänade, blää...
Gick upp och tog en dusch, gjorde lunch (fiskbullar och potatis, muuums!) och tittade på reprisen av Melodifestivalen, låt nr. 7, Ace Wilder eller vad hette tjejen? Bussy doin' nothing tror jag låten hette, den var helt okej! Bäst hittills i festivalen!

Jag och Rickard bestämde tidigare idag att han skulle komma och hämta upp mig kl. 16.30 så vi kunde åka in till Gävle och äta på restaurang och gå på bio!
Sagt och gjort så kom min söta, rara, fina pojkvän och plingade på dörren vid halv fem tiden så vi kunde åka till Gävle. Är så mysigt att sitta bredvid sin drömprins när han kör bil och håller en i handen, mys!!!
Vi åt en god middag på Helt Enkelt i centrala Gävle. Jag åt fetaostfylld kycklingfilé, supergott! Rekommenderas!
Efter maten så gick vi till Filmstaden och köpte en Kärleksmeny som bestod av en stor popcorn och 2st MER-festis <3 Filmen vi såg var den nya "The Monuments men" som hade premiär i fredags, den filmen var inte så jättebra. Men hur som helst hade jag och Rickard väldigt mysigt!



Är så glad att få ha den karln vid min sida, att få sitta bredvid honom och hålla handen, krama den och honom hårt och ge honom pussattacker samt att få somna i hans famn <3
Hela kvällen var mysig, även när vi kom hem. Kan lova att vi somnade som en stock när vi väl gick och la oss vid 23.30-tiden. Jag var bakis och han var trött efter all träning igår. Hihi
 
Imorgon blir det plugg (skriva mer på C-uppsatsen) med Elene.
 
Puss o kram, god natt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0