NY PRAKTIK/VFU-PLATS!

Hejsan!
 
JAAAAAAAAAAA!!!! Jag är så förbannat glad idag! Vet ni varför? Jag fick byta min 2-månaders praktik på ortopeden i Hudiksvall till Hjärtavdelningen på Gävle sjukhus, är så glad och nöjd! Nu får jag vara kvar på hemmaplan med familj, vänner och pojkvän! Hela våren är räddad, och jag tror att det kommer bli en superbra vår!! :D
 

Annars idag har jag och Elene också varit in till skolan för metod- och resultatseminarium.
Efter det käkade vi på IKEA, sen for vi till Årsunda för att kolla isen inför Speed Weekend, ser inte så hållbart ut...
 

Så vi får se om det blir någon Speed Weekend i helgen. Jag hoppas det, för det skulle vara roligt men det känns inte så säkert.
Efter att vi hade varit i Årsunda åkte vi hem och pluggade på c-uppsatsen, boring!!!!
 
Vid kl 19 kom brorsan och hämtade mig, vi åkte hem till pappa för lite snack om framtiden.
Brorsan ska flytta vilket resulterar i att pappa också kommer att flytta, och allt detta betyder att jag kommer att bli bilägare så småningom. Hihi, spännande. Men vet dock inte så mycket om detta just nu, så jag återkommer.
Men brorsan bjöd på fika på kvällen, sen somnade jag rätt tidigt. Det var min tisdag det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0