Onsdag: plugg och fika

Hejsan!
 
Började dagen från kl. 9-17 med att plugga med Elene. Det är fortfarande c-uppsatsen som vi håller på med. Suck suck suck. Men det går framåt!
Jenny L frågade om vi ville fika på Marangoni här i Sandviken, och det ville vi! Annelie följde också med. Perfekt avslutning på dagen!
 
Nu ska jag äta snart, blir kyckling, ris och curry!
Sen blir det Farmen och TV tills läggdags, känner mig rätt trött!!!
 
  
 
Såg denna ring inne på Guldfynd idag, något jag kanske ska önska mig när jag fyller år? ;) Haha.. Rickard har det inte lätt!!:
Ring, endast 83.198:-
 
Fick dessa böcker av mamma när jag kom hem:

Frågade om mamma kunde kolla om dom fanns på affären eftersom det är bokrea för fullt nu. Sen när jag kom hem hade hon köpt alla tre böcker som jag dessutom fick av henne, så snällt! Har sett filmen/serien och den är ju så bra, sen har jag hört att böckerna ska vara bättre så ska bli spännande att se/läsa sen när jag har tid :) Jag är ju egentligen ingen bokmänniska, men om jag tycker att en bok är bra och om jag känner att jag har lust att läsa kan jag läsa i flera timmar! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0