Suck.

Hejsan...
 
...var meningen att jag skulle åkt till Rickard ikväll.
Men han ringde för en stund sedan och sa att han skulle kliva upp tidigt imorgon och åka och jobba. Annars brukar han jobba 14-18 på fredagar när han jobbar eftermiddag, men inte denna fredag. Så idag när han kommer hem från jobbet så ska han lägga sig imorgon, sen ringer klockan tidigt för honom imorgon pga jobbet. Och när han kommer hem från jobbet så ska han väl vila en lång stund för att orka träna innebandy med grabbarna på kvällen så han kan bli ännu tröttare och somna i soffan på kvällen. Känns värdelöst.
 
Så jag stannar hemma idag.
Sen imorgon får vi se hur det blir. Har inte så stor lust att åka dit, men jag saknar mitt hjärta. Blir bara så himla uttråkad och lite besviken när det inte blir som man har tänkt sig.... Sen förstår jag att jobbet går före mig. Men som jag sa, det känns bara så jävla tråkigt. I alla fall när man bara kan träffa den man håller kär på helgerna. :( Och en helg är jättekort om man jämför med dom långa veckodagarna.. :(
 
Suck... hatar att han ska bo där han bor. :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0