Uppsala med kärleken

Hejsan!

I lördags åkte jag hem till Rickard, mysigt! Vi var bara hemma hos han och tog det lugnt, vilket var skönt.
På söndagen åkte vi in till Uppsala en sväng. Rickard håller ju på att rusta sovrummet (och jag får vara med som smakråd!). Vi var på byggaffärer för att leta efter verktyg (ointressant) och tapeter (intressant!). Vi hittade tapeter, men inga som passade bra in i ett sovrum. Jag tror Rickard tycker att jag är jobbig när "inget duger". Han tog fram en massa tapeter och sa "men dom här då?" och jag svarade antingen "nej!" eller"det där är hall/kökstapeter". Men jag sa till Rickard flera gånger att han inte ska lyssna på vad jag säger, utan att det är hans sovrum och han lär ju ta det han tycker. Men då svarade han "men du är bättre på sånt här!" Hahaha, så jag hoppas att han vågar lita på mig då. :)
 
Hur som helst så blev det inga tapeter utan det fick bli ett tapetseringsbord. Sen kollade vi lite på innedörrar som vi båda tyckte var fina. Åh, jag tror Rickard kommer att få det jättefint hemma hos sig! :)
...man kan ju undra om han fixar och donar för att jag ska bli intresserad av att flytta dit? ;) hihi.
 
På vägen hem stannade vi i Gränby och handlade. Så fick jag syn på denna underhållande skylt:


Vi köpte med godis som vi hade i bilen och mumsade på på vägen hem. Mys.
Väl när vi kom hem lagade vi köttfärsbiffar med sås och potatis. Gott! :)
Sen blev det mys framför tv:n, vi såg bland annat Farmen och Drömkåken! Sen fick det bli ett avsnitt av Nile City också! :D
 
Jag har haft en supermysig helg med hjärtat. Synd att tiden ska gå så fort när man har trevligt.
Men förhoppningsvis ses vi snart igen. HAHA, jag känner att jag bara tjatar om Rickard, men jag tycker om honom så otroligt mycket!!!!!!!!!! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0