Brorsan 25 år!

Hejsan!
 
Hipp hurra, idag fyller min storebror Fredrik 25 år! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!
 
Idag vaknade jag av att mamma kom in och väckte mig, så jag åt frukost med henne.
Mamma, Kari, Fredrik och Tina åkter iväg på kryssning idag, var meningen att jag också skulle ha följt med men jag kunna inte då eftersom jag trodde jag skulle ha praktik i Hudiksvall först (måste spara pengar) och sen så skrev vi ju c-uppsats och jag visste inte då när de bokade att vi skulle vara klar redan. Aja, nu är det som det är. Jag hoppas att dom får en bra kryssning till Helsinki i alla fall!
 
Usch, jag är allergisk mot pollen, kliar i näsan hela tiden x(
Idag får vi se vad jag ska hitta på, ska bli lite skönt med tomt hus i alla fall ;)
 
Saknar min Rickard... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0