Joline 2 år!

Hejsan!

Rickard gick upp tidigt idag och började tapetsera, det går framåt med rummet!
Jag klagar inte över utsikten från sängen i morse <3

 
Efter lunch (efter kl. 14) åkte vi mot Gävle och till Rickards systerdotter Joline som fyllde år för några dagar sedan. Hon var jätteglad över kalaset och alla presenter. Av Rickard fick hon ett memory och en Nicki Nyfiken-bok. På kalaset fick vi pannkakstårta och vanlig tårta! Haha.. rullade därifrån ;) Rickards syrra har precis köpt nytt hus tillsammans med sin sambo. Väldigt fint och mysigt!!!
 
Efter vi hade varit där for vi mot Sandviken. Stannade på affären för att köpa pizza-saker som vi fixade ihop när vi kom hem.
Efter vi hade ätit åkte jag hem till Cissi och träffade henne, Ida, Jenny, Annelie och Peter. Vi tittade på Melodifestivalen (finalen) som Rickard vägrade att se. Jag röstade på Ace Wilder som förlorade mot Sanna Nilsen med 2p! HUR ÄR DET ENS MÖJLIGT ATT SVERIGE KAN SKICKA SANNA TILL EUROVISION SONG CONTEST?! Herregud.. Aja.
När jag kom hem till min Rickard igen blev det en massa mys <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0