LEDIGHET!

Hejsan!
 
IDAG blev vi ÄNTLIGEN KLAR med C-UPPSATSEN!
Vår c-uppsats handlar om "Patienters upplevelser av delaktighet inom slutenvård". Hoppas att vi får ett bra betyg på den nu när vi slitit som bara den i flera veckors tid. Jag kommer sakna denna tid då vi skrev c-uppsats. Den har varit bra, vi har fått lagt vårat schema själv vilket har resulterat i att vi har kunnat vara ledig varje fredag! TOPPEN :D
 
Men nu är vi klar. Och det betyder LEDIGHET fram tills på måndag!!!! <3
Just nu sitter jag och bleker håret, ska klippa mig på fredag, spännande.
 
Vad jag ska göra under min ledighet visar sig. På lördag är det i alla fall tjejkväll på Lobby med några tjejer från gänget <3
 
Hann även med att göra en ny ljuslykta idag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0