Städdag

Hejsan!
 
Idag vaknade jag kl. 9.30 och var superpigg, kände mig riktigt utvilad! Men när jag hade vaknat ringde telefonen precis och jag trodde det var chefen från sjukhuset och blev lite fundersam när dom sa att det var från Storgatan 25... Men sen när det kopplade så förstod jag att det var från hårsalongen som jag ska klippa mig på. Jag hann direkt tänka "åh nej, nu kommer dom ställa in min tid på fredag pga sjukdom", men dom ville bara flytta fram tiden en halvtimme så det gjorde ju inget :)
Efter det gick jag upp och åt frukost och sedan började jag faktiskt att städa på mitt rum här hemma hos mamma där jag fortfarande bor kvar. Jag rev bort alla sängkläder, hängde ut täcke och kuddar på vädring, tog bort gardinerna, tvättade fönstrerna, dammade av allting i rummet och dammsög. Och sen bäddade jag såklart rent med nya sängkläder och satt upp andra gardiner, så nu har man lite vår-feelings i rummet. Underbart!
 

R
esultatet.
 
Nu känner jag mig rätt så färdig, blev trött. Höll säkert på i 2,5 timmar.
Så nu hann jag bara sätta mig här vid datorn och undra vad jag ska göra idag, men Cissi var bra snabb på SMS och frågade om jag ville hänga med på en solig promenad om 1 timme. Det kan man ju inte säga nej till. Det är jättefint väder här i Sandviken idag, ca. 15 grader och sol/moln! :) Jag tänker rösta på att vi ska gå pensionärsstigen, för där är det nog fint nu. Kan man ta lite fina kort på vägen. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0