Torsdag i Mehedeby

Hejsan!
 
Idag när jag var ute och gick så tänkte jag "för ett år sedan trodde jag aldrig att mitt liv skulle se ut som det gör nu, jag har underbara vänner och en pojkvän som bor i mehedeby. Tänk vad många gånger man har åkt förbi mehedeby utan att ha vetat om att min Rickard bor här.. Lustigt!"
Jag är så glad, och promenaden runt mehedeby var skön! :)
 
 
Efter promenaden kollade jag klart på filmen Unknown som jag inte såg klart igår kväll med Rickard eftersom jag somnade. Efter filmen bakade jag en chokladtårta som vi ska mumsa på ikväll:
 
 
Efter baket så tog jag en dusch och inväntade Farmen på TV.
Min söta Rickard kommer väl runt kl. 22.30 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0