14 okt 2016

Hej,
 
här har jag inte skrivit på länge.
Saker och ting har förändrats.
Jag har blivit singel, köpt lägenhet och är nu på väg att byta jobb. Har sedan sommaren 2014 jobbat på en kirurgavdelning på Gävle sjukhus, nästa år kommer jag att jobba på Ak-mottagningen här i Sandviken. Dagtid måndag-fredag, ledig kvällar/helger och röda dagar. Fantastiskt. Hoppas jag.
 
Saker som jag ser fram emot är att 2017 blir ett år där jag känner att jag får tillbaka min "kraft" igen. Jag hoppas på att få lite mer rutin i vardagen nu när jag endast kommer jobba dagtid.
Jag och min bästis Cissi ska åka till Goa i Indien i mitten på januari, det kommer bli grymt!
 
Så det finns saker att se fram emot. Förändringar i livet kan vara bra.
Nu ska jag förbereda mig inför nattjobb hela helgen lång. Tjoohoo.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0